Σελίδες

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Need a place to create?



Need a place to create? 
Look here for some inspiration !


Αν ασχολείστε με ράψιμο ή κέντημα ή κάθε είδους κατασκευή, σίγουρα έχετε δει χώρους σαν τους παρακάτω! Και έχετε ζηλέψει!!  έστω και λίγο :)


If you love sewing or crafting or crocheting you will probably love the idea of having your own space! And something like these can make you jealous!




 Κοιτάξτε πόσα υφάσματα!!
Look how many fabrics !! 




           via

Και τόσο οργανωμένα!
And super organized !






Εύχομαι όσες το διαβάζουν να αποκτήσουν
ένα τέτοιο χώρο μια μέρα!

Ευχηθείτε μου το ίδιο !!



Feeling jealous?
Wish that you can make a place like this one day!

Please wish me to have a sewing room too!!
As soon as possible!






Η έστω μια μικρή γωνίτσα μόνα για τα υφασματάκια μου & εμένα!
Or even a small sewing corner!!


Thank u everyone!!


Καλές δημιουργικές μέρες!!
Don't forget to be creative!!

missionary mom .. at home!!

7 σχόλια:

  1. Αν και δεν ασχολούμαι με την ραπτική τα ζήλεψα πόσο όμορφα και νοικοκυρεμένα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχ ολα τα παραπανω δε μοιαζουν καν στο χωρο της κουζινας μου...αφου εκει καθομαι η γυναικα!!! παντως αν ετοιμασεις ποτε τετοιο χωρο, σε παρακαλω να με καλεσεις για καφε! σκετη απολαυση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι τέλειοι χώροι! Σου το εύχομαι και με το παραπάνω! Προς το παρόν μια ντουλαπίτσα έχω για τα υλικά των κατασκευών μου αλλά απέχει πολύ από τα παραπάνω τέλεια που μας έδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλεια!!!και να είχα τέτοιο χώρο δε θα ήταν ποτέ τόσο τακτοποιημένος χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπωω τάξη!!!!! Εγώ όταν δουλεύω κάτι πέφτει χειροβομβίδα και μαζεύεται ξανά πριν το επόμενο πρότζεκτ...Κι εγώ με την σειρά μου εύχομαι να αποκτήσεις το εργαστήριο των ονείρων σου. Καλό ΣΚ!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ζήλεψα και τα φαντάστηκα με χιλιάδες χάντρες σε μικρα κουτάκια! Σου εύχομαι και σενα να εχεις εναν τετοιο χωρο καποια στιγμή!
    http://happygirlycrafty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ...μεγάλη πληγή!!!πόσο θέλω την δική μου γωνία!δεν πρέπει να παραπονιέμαι όμως ήδη μου ανήκουν πολλοι χώροι αποθήκευσης στο σπιτι!!!
    πανεμορφες οι εικονες που μοιράστηκες μαζι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Definitely need your opinion!!