Σελίδες

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Βuying fabric online -Αγοράζοντας υφάσματα από το σπίτι

Πραγματικά υπάρχουν πολλά αξιόλογα καταστήματα με υφάσματα, αλλά πρέπει να βγεις και να τα ψάξεις. Έχουν ένα τεράστιο συν  - ότι βλέπεις το ύφασμα- το πιάνεις- υπάρχουν συνήθως άνθρωποι που μπορούν να σε βοηθήσουν ως προς την ποιότητα, τις διαστάσεις- τα πάντα!

Όμως αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος είναι πιο εύκολο να ψωνίσετε από την καρέκλα σας, στο σπίτι, πίνοντας καφεδάκι και ξαποσταίνοντας - μια ακόμη διαδρομή με το αυτοκίνητο είναι too much για εμένα αυτή την στιγμή- 

Οπότε το on-line shopping είναι must!






Τι να προσέξετε!

Αν googlαρετε   fabric on-line  ή στα ελληνικά υφάσματα on-line πιστέψτε με θα βρείτε πολλά!

Ρίξτε μια ματιά λοιπόν στα διαφορετικά σχέδια!
Έχετε αποφασίσει τι είδους ύφασμα ψάχνετε;; Αν είστε αρχάρια πιθανότατα θέλετε βαμβακερό -αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που χρησιμοποιούν πάντα και μόνο βαμβακερά.

Αρχικά δείτε αν αποστέλλονται στην χώρα σας-αν πρόκειται για ξένα site- ώστε να μην χάνεται χρόνο. Και πόσο είναι το κόστος αποστολής! Κάποιες φορές είναι τόσο που δεν αξίζει τον κόπο ούτε για το πιο σπάνιο ύφασμα.

Συγκρίνεται την τιμή με τις διαστάσεις!
Το ότι κάνει 1eur - 2 -3-4 eur δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα φτηνό .Η τιμή μπορεί να είναι για ένα μικρό κομμάτι λιγότερου του μέτρου.
Κοιτάξτε καλά τις διαστάσεις και κυρίως το πλάτος του υφάσματος. Άλλο 1m x 1,40m και άλλο 1m x 0,50cm  κλπ
(θυμάμαι ακόμη πως την είχα πατήσει στην πρώτη μου on-line αγορά :)  )

Αν ακολουθείται κάποιο πατρόν πιθανόν να λέει τι είδους ύφασμα χρειάζεστε οπότε ακολουθήστε τις οδηγίες.

Προσπαθήστε να καταλάβετε από τις φωτογραφίες όσα περισσότερα μπορείτε!.
Όταν υπάρχει φωτογραφία μακρινή, κοντινή, με το ύφασμα ζαρωμένο κλπ σας βοηθάει να έχετε πιο αντικειμενική εικόνα.

Κοιτάξτε την προέλευση του υφάσματος. Κακά τα ψέματα, άλλη η ευρωπαϊκή ποιότητα και άλλο να πάρετε κάτι made in china -  ομολογώ βέβαια έχω πάρει αρκετές φορές από το aliexpress και δεν βγήκαν πάντα όπως τα περίμενα.Υπάρχει βέβαια και το esty κλπ  Αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις -


Χρώμα!!!  εκεί δεν υπάρχει 100% εγγύηση. Όπως γράφουν και πολλά On-line stores   ενδέχεται να υπάρχουν μικρές χρωματικές διαφορές από οθόνη σε οθόνη .

Χρήση:  Κάποια site γράφουν κάτω από κάθε ύφασμα αν είναι κατάλληλο για ρούχα, για Home Decor κλπ. Η δίνουν πληροφορίες για την υφή, αν είναι πολύ λεπτό ή όχι. Πολύ βοηθητικό μιας και δεν το βλέπεις!!

Κάτι ακόμη που είχα διαβάσει και μου έχει φανεί πολύ χρήσιμο είναι 
Join the mailing list  ..
Για προσφορές - ενημερώσεις - εκπτώσεις!!! δεν χάνουμε ποτέ μια προσφορά!!


Και τέλος ψάξτε τι   return policy έχουν. Δηλαδή δυνατότητα επιστροφής. Αν και είναι το τελευταίο που μπορεί να σκεφτείς αν δεις ένα ύφασμα που σε ξετρελαίνει - και ανυπομονείς μόνο να το πάρεις στα χέρια σου - υπάρχει πάντα η πιθανότητα να απογοητευτείς! Καλό είναι να μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό!





Καλές μας αγορές!
Αν έχετε να προσθέσετε κάποιο tip θα χαρώ ιδιαίτερα να εμπλουτίσω την λίστα μου. Δεν έχω περιλάβει ονόματα καταστημάτων για να μην θεωρηθεί διαφήμιση.



Για ότι καλό και χρήσιμο όσον αφορά υφασματάκια και λοιπά είδη ραπτικής ενημερώστε με και ΕΔΩ! 
Και στην ραπτική λοιπόν Όλοι για έναν και ένας για όλους!!
share your information! 

Καλές δημιουργικές μέρες!


missionary mom  .. at home!






32 σχόλια:

  1. Δεν έχω αγόρασει πότε υφάσματα στο νετ αλλά το σκέφτομαι. Βέβαια θα δω αν με συμφέρει και οικονομικά!!! Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το! Αν το ψάξεις λίγο θα βρεις πολύ αξιόλογα πράγματα! και οικονομικά!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμο ποστ!!! Χθες έκανα την πρώτη μου online αγορά με υφάσματα!!! Εμπιστεύομαι το συγκεκριμένο μαγαζί οπότε πιστεύω ότι θα είναι όλα οκ μόλις παραλάβω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είναι χρήσιμο! Με το καλό να παραλάβεις τα υφασματάκια σου!! Αν μείνεις ευχαριστημένη στέιλε μήνυμα από που αγόρασες !!

      Διαγραφή
  3. Ακόμα δεν έχω αγοράσει υφάσματα από ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά με τα νήματα έχω βολευτεί πάρα πολύ!
    Μεγάλο μειονέκτημα είναι, δυστυχώς, τα μεταφορικά και το ποσόν της αντικαταβολής, που δεν είναι αξιοκαταφρόνητο...αλλά σε περιπτώσεις που είναι δύσκολη η μετακίνηση ή δεν τα βρίσκεις αλλού, αξίζει η παραγγελία.

    πολύ χρήσιμη ανάρτηση, ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι , είχα πάρει και εγώ νήματα. Κανα δύο βέβαια- μην φανταστείς, αλλά δεν κόλλησα με το βελονάκι όπως με το ράψιμο. Αν και επιφυλάσσομαι!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω αγοράσει ποτέ ύφασμα από ηλεκτρονικό κατάστημα. Ίσως γιατί το έχω ως είδος που πρέπει να το νοιώσω στα χέρια μου πριν το αγοράσω. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κοντά είναι πάντα άλλη η αίσθηση!! Συμφωνώ! Αλλά λόγω έλλειψης χρόνου, ας είναι καλά και το διαδίκτυο! Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  5. εχω ηδη δοκιμασει αγορες απο ιντερνετ αλλα για κατι που το ειχα δει απο κοντα πριν. αλλα γενικα, λατρευω την αισθηση να μπεις σε ενα μαγαζι και να προσπαθεις να ανακαλυψεις το ιδανικο υφασμα! σαν παιχνιδι ενα πραγμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..ναι συμφωνώ απόλυτα!! Το να πας στο μαγαζί είναι αξία ανεκτίμητη.!! αλλά αν δεν υπήρχαν ηλεκτρονικά μαγαζιά - μάλλον δεν θα είχα καν υφασματάκια τώρα!! λίγες οι ώρες τις ημέρας βρε παιδί μου :)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω απολυτα μαζι σου! λιγες!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Σκοπεύω κάποια στιγμή να αγοράσω ύφασμα για κουρτίνες, αλλά επειδή το σχέδιο που θέλω δεν το βρίσκω φθηνά, θα προτιμήσω το διαδίκτυο! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλένια και εγώ κουρτίνες ψάχνω αυτό τον καιρό!!! Χαίρομαι που βρήκες χρήσιμες τις πληροφορίες! Καλές δημιουργίες !!

      Διαγραφή
  7. Χρήσιμες συμβουλές, γιατί είναι ένα είδος που δύσκολα το αντιλαμβάνεσαι Online !
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα tips σου είναι ιδιαίτερα χρήσιμα νομίζω ότι ισχύει όχι μόνο στα υφάσματα αλλά και σε όλες τις on line αγορές! Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, 'έχεις δίκιο!!! Κάποιες συμβουλές ταιριάζουν σε όλες τις on-line αγορές! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  9. Τι ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Ομολογώ ότι έχω χαζέψει πολλές φορές υφάσματα online αλλά ποτέ δεν το έχω τολμήσει να αγοράσω! Σίγουρα τα tips σου θα με βοηθήσουν πολύ στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σε βοηθήσουν!! Και εγώ στην αρχή θαύμαζα αλλά δεν τολμούσα να αγοράσω - τώρα εξοικειώθηκα με την διαδικασία :)

      Διαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι πως ποτε δεν έχω αγοράσει ύφασμα online... Επειδή μέρος της δουλειάς μου είναι να επισκέπτομαι και υφασματάδικα συνδυάζω τις αγορές για πελάτες με δικές μου αγορές. Ποτέ δεν ξέρεις όμως άρα οι συμβουλές είναι χρησιμότατες. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει καλύτερο από το να πας η ίδια στο υφασματάδικο! Το on-line είναι πάντα για ώρα ανάγκης ή για ευκολία!! Καλή δημιουργική εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή
  11. Συνήθως πηγαίνω σε μαγαζιά κι αγοράζω αλλά έχω δει κατά καιρούς ωραία στο διαδίκτυο κι ενώ κάνω αγορές δεν έχω τολμήσει ν'αγοράσω ύφασμα. Ωραίες οι συμβουλές σου όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά σαν το μαγαζί δεν υπάρχει!!! αλλά όντως υπάρχουν μοναδικά υφάσματα στο διαδίκτυο!!
      όμορφα και σπάνια - Με λίγη προσοχή μπορείς και από εκεί να βγεις κερδισμένη! :)

      Διαγραφή
  12. πολύ χρήσιμο ποστ!
    ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ούτε κι εγώ έχω τολμήσει να αγοράσω ύφασμα απ το ίντερνετ είναι η αλήθεια, ενώ τιμάω πολύ τα online μαγαζιά! Σκέφτομαι όμως να φτιάξω γιορτινά μαξιλαράκια οπότε ίσως κάνω τώρα μια προσπάθεια! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορείς να δοκιμάσεις με υφάσματα για μαξιλάρια που όπως και να βγουν θα είναι οκ!
      Καλώς 'ήρθες και καλές δημιουργίες πάντα!

      Διαγραφή
  14. Αγαπώ τα υφασματα και δεν ηξερα οτι υπαρχει και ομαδα γι αυτα!!!ομως παραμένω ρομαντικη...θέλω τοσο πολυ να πηγαινω και να νιωθω τις υφές τους...ειναι οι στιγμες που τιποτα δεν μπαινει αναμεσα σε μενα και την δημιουργία μου...απλα βλέπω ένα υφασμα και ειναι σαν μου λεει εκεινο τι μπορω να κανω..Παρα πολυ ενδιαφερον το θεμα σου!μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλά κάνεις και παραμένεις ρομαντική! Δεν υπάρχει καλύτερο από το να ψωνίσεις από κατάστημα, αφού δεις τι σε εμπνέει και το πιάσεις!! Αλλά η έλλειψη χρόνου με οδήγησε στο on-line -- Οπότε πάλι καλά που υπάρχει και αυτή η δυνατότητα, αλλιώς δεν θα είχα ούτε ένα υφασματάκι τώρα :)

      Διαγραφή
  15. Ούτε εγω έχω αγοράσει ποτέ υφάσματα ηλεκτρονικά! Της παλιάς σχολής, θέλω να το πιάσω για να αποφασίσω και κυρίως να είμαι σίγουρη για τους χρωματισμούς! ωστόσο όντως υπάρχουν αξιολογα σαιτς, τα έχω χαζέψει κατά καιρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αγοράσει ποτέ υφάσματα από το ίντερνετ, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!! Στη δουλειά μου πρέπει να τα ξέρω όλα! Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ψωνίζω πολύ online αλλά η αλήθεια είναι πως δεν έχω τολμίσει να αγοράσω υφάσματα. Τώρα όμως με τις συμβουλές σου πήρα θάρρος!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!
    Από το πάρτι της Μάχης http://mommasdailylife.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Definitely need your opinion!!